Chalet

Chalet

zondag 22 januari 2012

Haken haken haken....

Ik heb de smaak helemaal te pakken. Haken is echt een geweldige bezigheid bij de tv 's avonds.
Je hebt bovendien je handen vol en geen tijd om iets bij de koffie te pakken.
Wat.....? begint mijn jongste kind een zin, om te vervolgen:......nee, ik ga het niet eens vragen.
Later vraagt mijn echtgenoot hetzelfde: wat ben je nu eigenlijk aan het doen?
Vraag het niet, zegt mijn jongste. Ik ben namelijk de kerstkaarten van dit jaar aan het omhaken.
Een idee van Dutch Sisters. En wat ga je er dan mee doen?
Dat gaat allemaal in een doos en dan zie je het nooit meer terug! bedenkt mijn jongste opgelucht.
Nee, zeg ik, er komt een hangertje aan en dan hangen ze volgend jaar aan alle deurknoppen.
Het effect van mijn plan is werkelijk verpletterend: ze kijken elkaar aan en krijgen vervolgens een vrij langdurige aanval van slappe lach.
Ik haak ondertussen nog wat ideetjes van Attic 24. Bloemetjes, blaadjes, hartjes.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten