Chalet

Chalet

zondag 19 februari 2012

Nachtelijk bezoek

In de late uurtjes zit ik vaak nog even met een handwerkje op de bank met onze twee poezen naast me. Toch hoor ik dan het kattenluikje klepperen en komt er nog iemand binnen. Maar wie? Als ik zachtjes opsta is hij al snel weggevlucht.
Dus de laatste tijd blijf ik rustig zitten om te zien wat er gebeurt.
Dan komt de visite zowaar binnen en wil nog wel even mee eten van de brokjes die er nog staan! Veel meer dan een zwart-wit snoetje krijg ik niet te zien, zodra ik beweeg rent ie meteen weer weg.
Onze poezen reageren niet ...... of veel te laat!
Maar gisteravond zat de vaste bezoeker lekker op de tuintafel en kon ik een foto van hem maken! Een beetje onscherp omdat het door het raam heen moest, dat wel. Maar wie is het nu eigenlijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten