Chalet

Chalet

dinsdag 10 april 2012

Regen, regen, regen

Dinsdag wordt ik vroeg wakker: het is weer enorm aan het waaien.
De lucht is grijs en het regent ook nog.
In de loop van de ochtend wordt het toch droog en zie ik mijn kans schoon: rozen worden gesnoeid en een stukje cottagetuin maak ik onkruidvrij.
Helaas, tijdens mijn koffiepauze begint het weer te regenen.
Dan besluiten we naar Castres te gaan om behang en plaksel te gaan halen.
Ruud haalt bij de Decathlon nog twee korte broeken en een T-shirt, de optimist.
In Castres is het zonnig en warm, bij thuiskomst is het ook weer even droog en ga ik nog snel even de tuin in. Al snel begint het echter weer te regenen.
De dag eindigt met een geweldige onweersbui.
Nou ja, dat geeft dan weer tijd om de blog bij te werken ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten