Chalet

Chalet

maandag 15 oktober 2012

Vuurtje stoken


Zondagochtend stralend mooi weer, maar er is regen voorspeld voor vanmiddag dus ik ga snel aan de slag.
Na mijn traditionele ontbijtje (staat alleen voor de foto buiten hoor!) ga ik eerst de appels plukken.






Het zijn er niet zo heel veel, maar gisteren heb ik er al een gegeten en ze zijn lekker fris zoet en stevig. Goed voor appeltaart!


Daarna probeer ik de afvalberg in brand te steken, want hij wordt wel erg hoog. Er ligt nog meer rommel her en der in de tuin die er op moet, en ik wil zoveel mogelijk opruimen zodat we het gras nog een keer kunnen maaien.
Eerst probeer ik het zonder al te veel hulpmiddelen, maar de hoop is behoorlijk nat, dus moet Ruud er aan te pas komen met de rode diesel.
Dan begint inderdaad te voorspelde regen te vallen, maar goed, het begin is gemaakt.
Morgen gaat het ook nog regenen, dus kunnen we de binnenklussen onder handen nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten