Chalet

Chalet

maandag 22 april 2013

Haakrol inhaalslag



Bij Wieke zie ik dat vanochtend al patroon nummer 16 van de haakrol gepubliceerd is dus ik ga vandaag ook nog stevig aan de slag.
In het weekend heb ik intussen de patronen 5 t/m 10 gehaakt.











Een feest van herkenning want o ja:
ik raak nog steeds op mysterieuze wijze steken kwijt en moet dan foezelen om weer het juiste aantal te krijgen....
ik heb nog steeds een hekel aan patronen met reliëf omdat je dan 10 keer in dezelfde lus moet insteken en het voor je gevoel helemaal niet opschiet.....
ik ben toch wel een beetje netjes, want die vlekken in het garen beginnen me al behoorlijk de keel uit te hangen, dat wordt dus een wasbeurt zodra de rol klaar is....
ik begin nog steeds zonder al te veel nadenken aan een project zoals dit want het garen is nu bijna op......
ik verzin er ook nog steeds iets op en ik zoek straks wel en ander kleurtje uit de oude doos......





Geen opmerkingen:

Een reactie posten