Chalet

Chalet

zondag 25 augustus 2013

Nostalgische ingevingen


Bij het opruimen kwam ik alweer dat oude prikbord tegen,
mijn schoonvader heeft het nog gemaakt voor de kamer van mijn wederhelft in zijn middelbare schooltijd!
Wij zijn al lang overgeschakeld op magneetborden, maar ik had al een tijd geleden bedacht dat ik er een leuk nostalgisch prikbord met lint van kon maken, om kaarten tussen te steken.
Nu moest het er maar van komen.
Bord uit elkaar, lijstje eraf, leuk lapje en lint zoeken en knoopjes.
De lijst wordt opnieuw gespoten met offwhite verf.
Een vrije vrijdagmiddag knutselen levert dit romantische bord op.







En ik heb natuurlijk nog gehaakt, ook al vrijdag afgemaakt: de gehaakte lavendelzakjes.


Die passen er prima bij zo.
Ik denk dat het geheel in de gang komt, met nog twee geurkaarsjes met roosjesdecoratie erbij.
Nu mis ik alleen nog wat romantische ouderwetse kaarten om tussen het lint te steken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten