Chalet

Chalet

zaterdag 28 september 2013

Wandelen in Katwijk

Twee maal per jaar zien we elkaar ongeveer, mijn studievriendin en ik. Om en om gaan we bij elkaar op visite en doen we iets leuks, we wandelen, gaan ergens lekker eten of bezoeken een museum.
Deze keer is het zo'n mooi weer dat we een wandeling in de duinen maken.
De wandeling is 15 km, maar wij lopen er wel 20 denk ik, want we kletsen en letten niet op en moeten regelmatig een heel stuk teruglopen om de route weer op te pikken.
We lopen van 1 tot half 6 in de duinen bij Katwijk en een stuk over het strand. De zon schijnt en die jassen hadden we best thuis kunnen laten!
We genieten van de rust en van het feit dat het eind september is en toch nog zulk lekker warm weer.
Ik probeer foto's te maken met mijn mobiel en er blijken filmpjes op te staan, en mijn duim. Met die felle zon zie je helemaal niet wat er eigenlijk op je telefoon gebeurt! Leuk, want nu staat ook ons geklets er op.
Aan het einde van de dag zijn we weer helemaal bijgekletst en opgefrist!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten