Chalet

Chalet

dinsdag 29 oktober 2013

Ik ga op vakantie en ik neem mee.......

De spullen liggen al klaar om ingepakt te worden want ik vertrek vandaag al vroeg met het vliegtuig naar Carcassonne.
Dus wat neem ik zoal mee?
Natuurlijk tijdschriften, om te lezen, te handwerken en te koken.
Een handwerkje (nou ja zeg maar liever 5 handwerkjes, nog afgezien van de minimaal 5 die er daar ook nog liggen te wachten...)
Rookworst op verzoek van mijn broer, stroopwafels voor visite omdat het zo lekker Hollands is, pepernoten om een makkelijk en toch indrukwekkend toetje mee te maken.
En dan zwijg ik maar over bloemzaden uit eigen tuin, kleding die ik hier niet meer draag, tekenspul en zo nog wat ongesorteerde dingen.
Knap hè, met alleen handbagage in een koffertje dat aan de Ryan Air eisen voldoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten