Chalet

Chalet

vrijdag 18 oktober 2013

Nieuwe projecten

Hoe komt dat toch, dat iets nieuws
beginnen altijd veel leuker is dan iets afmaken?
Ik verdrink in goede ideeën en werkstukken in het proeflap stadium, maar mijn eindproducten komen maar langzaam tot stand.
Ook nu heb ik weer een goede smoes, want aan het einde van de maand vertrek ik weer naar Frankrijk en dan moet ik natuurlijk een handzaam handwerkje hebben om mee te nemen in het vliegtuig.
Breinaalden neem ik niet mee in een vliegtuig dus wordt het haken. (Alsof ik in Frankrijk geen handwerkje heb liggen zeker!)
Ik maak dus een beginnetje met een mooie sjaal, die gaat in elk geval mee, en nu ie zo ver gevorderd is heb ik geen patroon meer nodig, handig toch?
Maar soms heb je dan geen zin in dat werkje, dus moet er voor de zekerheid nog een ander bij, ook al een sjaal, maar nu meer een omslagdoek en in een heel andere kleur. Allebei de patronen heb ik ergens gezien via Blij dat ik Brei en ook de wol komt daar vandaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten