Chalet

Chalet

vrijdag 8 november 2013

Vrijdag 8 november 2013

Mijn laatste dagje hier. Morgenochtend vroeg vertrek ik weer en dan ben ik om 12 uur weer thuis.










De dag start zonnig en om 10 uur zijn de tuinmannen al present. Er wordt voor vanmiddag regen voorspeld.



Ze halen de resterende heg er uit en proberen de stapel in brand te krijgen. Tot ons genoegen lukt hen dat ook niet echt.





Ik ga nog snel even de laatste tuinklusjes doen. Nog wat onkruid uit de moestuin halen en de uitgelopen aardbeienplantjes op een goede plek zetten.
Het wordt al snel grijs maar het blijft droog en 15 graden.

Binnen heb ik ook nog wat leuke klussen, namelijk knopen aanzetten en broeken korter maken.
Intussen schuif ik een cake in de oven, hebben we nog wat lekkers bij de koffie.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten