Chalet

Chalet

maandag 7 april 2014

Laatste dagje

Mijn laatste dag hier is een stralend mooie dag.
De temperatuur loop al snel op boven de 20 graden.
De enige klussen die ik vandaag nog doe in de tuin is het snoeien van de hortensias voor het huis en het overplanten van de rabarber naar een schoon stuk moestuin.
Helaas, natuurlijk lang niet alles klaar, maar heel veel dingen ook wel.


Dan is het ondertussen al zo warm dat ik overschakel naar korte broek, slippers en hemdje en van de zon ga genieten.
Ik maak nog even wat foto's van mijn harde werk.
Kijk naar de hortensias voor en na.




En de magnolia, kaal toen ik aankwam en nu bijna helemaal in bloei, zo snel gaat het als de zon eenmaal schijnt.













Even wat lezen, de laatste wasjes en spullen die mee terug moeten klaar leggen.
Dat is niet zoveel, want ik had vooral spullen bij me die toch hier konden blijven.

Dan nog een lekkere spaghetti carbonara en ik ben er klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten