Chalet

Chalet

donderdag 25 september 2014

Zo moet het worden....

De dag begint fris en mistig.
We doen boodschappen en na de middag komt de zon door. Alweer goed tuinweer!
Ik zaai gras bij in alle 250 molshopen........bijna meer molshoop dan grasveld!
Dan ga ik met de voormalige moestuin aan de gang. Nu is het meer een mintveldje geworden.
Ik heb nog een nieuwe rode bes gekocht en die moet natuurlijk de grond in.
Voor de broodnodige motivatie beperk ik met tot een stukje van een halve meter bij 2 meter. Dat krijg je namelijk wel af, en dan zie je tenminste hoe het zou moeten worden.








Ik haal alle onkruid er uit, vind de overwoekerde aardbeien terug, snoei de oude bes en bedek het geheel met een dikke laag houtsnippers.
Zou dat nou wel helpen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten