Chalet

Chalet

vrijdag 13 februari 2015

Breien, breien, breien .....

Een van mijn goede voornemens is minder te kijken naar allerlei goede knutselideeën op internet en facebook en in plaats daarvan gewoon zelf eens wat meer te doen.
Dus heb ik me ook aangemeld voor de Zeeuwse Meebreideken via Tikkeltje Zeeuws.
Ik zag het op de blog van Blij dat ik brei en heb me meteen opgegeven om de patronen mee te kunnen breien.
Deze week ben ik dan eindelijk begonnen met een van de eerste 5 blokken die ik al half januari heb ontvangen! Maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Wat wel fijn is dat je dus ook kunt kiezen met welk blok je gaat beginnen. Ik voelde nog even niets voor ingewikkelde kabels dus koos ik voor blok 4, Tholen, een kor vol vissen. Een lekker makkelijk patroon in rechte en averechte steken dat je zo ontspannen wegbreit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten