Chalet

Chalet

dinsdag 8 december 2015

Niet wandelen, plan B, ik voel me schuldig.....



Vanwege de weersverwachting bereiden we een plan B voor, in plaats van onze gebruikelijke wandeling. Als ik wakker wordt lijkt het droog en voel ik me meteen enorm schuldig....vorige keer hadden we ook makkelijk nog een wandeling kunnen maken voordat het uiteindelijk ging regenen, zou dat nu weer zo zijn?



Gelukkig, als ik buiten kom begint het al behoorlijk te regenen. Plan B dus, hoewel we allebei verschillende keren tijdens het geknutsel argwanend naar buiten kijken: het regent toch wel??
Alsof we ons zouden moeten verantwoorden! Bovendien vinden we wandelen als het maar enigszins droog is gewoon heerlijk !
Het resultaat van deze verregende maandag blijft nog even onduidelijk, maar dat het met Kerst te maken heeft kan niemand ontgaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten