Chalet

Chalet

zaterdag 2 april 2016

Zaterdag klusdag

Zaterdagochtend is het droog, af en toe probeert de zon even door de wolken te piepen. Het is wel overal nat buiten. Een rondje door de tuin levert op dat de lente is begonnen en het onkruid nog onder controle te krijgen is. Morgen wordt het mooi, dus vandaag concentreren we ons op de binnenklussen.

Ik begin met de vaste startroutine als ik hier ben:
opruimen, wc en badkamer onder handen nemen, kleden van de bank wisselen, beddegoed wisselen en wassen, heel veel wassen. Bij de eerste halve buk actie ga ik al aardig door mijn rug, vaste prik, spit, dat is afzien.
De heren gaan beneden aan de slag, garage mogen we het niet meer noemen, het is voortaan de tuinkamer of het atelier.....defintieve naam volgt als het ook klaar is! Ze pakken het professioneel aan en zetten er een steiger in.
Dan gipsplaat ertegen en planken ophangen. Kijk, dat scheelt een stuk in de opslagruimte.





 
Ik snoei intussen een vlinderstruik en bind de bramen op en ruim ook daar een en ander op.
De rest van de week zien we de resultaten met de foto's die ik nu gemaakt heb en die ik maak als ik klaar ben, hopelijk een wereld van verschil.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten