Chalet

Chalet

vrijdag 14 juli 2017

Scrap happy


Als je zo braaf aan het opruimen bent en je maakt zomaar een bestaand project verder af wil je natuurlijk ook aan iets nieuws beginnen. Veel leuker dan iets afmaken natuurlijk.
Om in de restjes sfeer te blijven maar toch eens iets heel anders te maken begin ik aan een applicatie project.







Helemaal niet mijn ding. Maar deze is zo vrolijk dat ik er geen weerstand aan kan bieden. En bovendien hoef ik er alleen achtergrond stof voor aan te schaffen, want de rest heb ik gewoon in huis. In mijn restantenbak natuurlijk! Ook moet je er een heleboel voor overtrekken, vlieseline opstrijken en knippen, dus een mooie bezigheid om buiten onder handen te nemen met dit mooie warme weer.
Alweer opgeruimd staat netjes. Hoewel hij natuurlijk nog lang niet af is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten