Chalet

Chalet

maandag 28 augustus 2017

Nog meer mozaïek



Het tafeltje uit de schuur is ook af. Het staat intussen op de veranda. Alleen was ik vergeten een foto te maken van het eindresultaat. Dat kwam eigenlijk omdat ik in het afwerk proces alles verkeerd deed er maar verkeerd kan gaan.
Ik kreeg het voegsel niet glad geroerd maar ging toch voegen. De tafel stond buiten, dus niet waterpas en het voegsel werd dus aan een kant dikker dan aan de andere kant van de tafel.
Ik voeg nog een keer om het recht te krijgen maar vergeet dan de tijd en dus zit er een dikke laag harde cement overal overheen.
Ik werk mijn handen in de blaren om dat er vervolgens met een mesje en schuursponsje weer af te krijgen. Ik gebruik daarbij zoveel water dat het tafelblad, niet watervast natuurlijk, begint op te zwellen en het laatje er niet meer in kan. Nou ja!
Toch ben ik met het eindresultaat tevreden. In ieder geval een hoop geleerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten