Chalet

Chalet

zaterdag 28 oktober 2017

Zaterdag opruimdag

 
Zaterdag is het mooi zonnig weer maar wel behoorlijk fris, de weersverwachting voorspelt 13 graden.
Eerst bak ik appelmuffins met havermout en banaan voor het ontbijt.




 



Op de veranda staat deze eenjarige, waarvan ik de naam niet weet, opnieuw uitbundig te bloeien, waarschijnlijk nu echt voor het laatst. 
Gewapend met fleecejack en trui vertrek ik de tuin in, maar het jack heb ik niet nodig, in de zon is het warm genoeg voor alleen de trui. 











Beneden kunnen de walnoten nog lekker in de zon drogen.




  



Ik haal de geraniums uit de bakken en zet ze bij elkaar in een bak voor het raam beneden waar het in de winter lekker koel blijft. Hopelijk doen ze het volgend jaar dan weer.
We halen de tuinmeubelen van het tertras bij het zwembad en zetten ze in de schuur. Die moet eerst wel leeg gehaald worden. We ruimen meteen een hoop overtollige troep op die er al jaren staat.
In de schuur komen we nog eenslang tegen, maar die wil niet op de foto!
Wat een actieve dag! Niels en Eva komen nog langs en samen eten we pompoensoep, perfect op een prachtige herfstdag als vandaag!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten