Chalet

Chalet

donderdag 9 november 2017

Mozaïekdagje


Op een grijze herfstdag gaan we (Lori, Amber en ik) met nog 3 andere ons onbekende dames  mozaïeken bij een oude bekende, Shelly .

Bij het voorstellen raken we al aardig aan de praat, maar daarna zijn we te druk bezig om heel erg veel te kletsen.

We bedekken een bamboe schaal met mozaïek.
Shelly heeft al wat schalen voorbereid met een ontwerp erop.
Ik kies voor een simpel ontwerp met verschillende randen.
De lichtste rand vul ik naar een voorbeeld in met witte stukjes in een bloemenpatroon.
Een heel leuk effect, effen maar toch met een patroon.

Het is hard doorwerken, want we willen het natuurlijk af krijgen! We nemen nauwelijks tijd voor de lekkere lunch.




Ik gebruik natuurlijk mijn favoriete kleuren, blauw en wit. De tegels in het middenstuk zijn ook blauw wit en lijken een beetje op mijn servies.

En het is gelukt. Nu nog drogen en daarna voegen. En dan kan hij ergens staan pronken.
Ik ben er helemaal blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten